söndag 30 augusti 2009

Internal Darkness

Allt känns förjävligt just nu. Mitt humör pendlar mellan gråtfärdig och förbannad. Jag vill fortfarande slå sönder hela världen, men samtidigt vill jag gråta över hur meninglös min tillvaro är. Jag är så fruktansvärt arg på allt och alla, men så fort jag gör mig redo för att smälla till eller sparka sönder något så blir jag så trött så att jag bara sjunker ihop på golvet. Jag hatar det här. Min energi är slut och jag har börjat höra saker igen. Det skrämmer mig. Mina händer skakar, jag fryser och mår illa av all mat. Häromdan när jag skulle tvätta mina händer så blev vattnet till blod inför mina ögon. Jag vet inte vad som händer med mig. Jag orkar inte stå emot längre.
Just nu så bryr jag mig inte heller.

I'll just sit back and let the dark take over

1 kommentar:

  1. :c jobbigt. du verkar hamna i psykoser >: ta upp det med en läkare så får du medicin<33

    SvaraRadera